Träning och åter träning

Nu känns det som vi verkligen kommit igång med träningen. Både hoppning och dressyr. Nästa vecka är det Bodentävling och de har även en träningstävling under veckan som vi tänkt åka på. Det känns lite som jag funderar och oroar mig redan nu. Men jag vet ju att vi klarar det och gör vi inte det får vi åka hem och träna helt enkelt.
Vi hoppade för vår tränare igår och det märktes att vi fallit tillbaka i lite dåliga vanor både jag och Shaman så vi fick bakläxa och bara öva då ;)
 
Idag kom vår gode vän ut och hälsade på så hon passade på att drilla oss ordentligt i dressyren. Vi höll svimma i värmen men det var iaf skugga där vi red. Shaman jobbade på riktigt bra mot slutet. Han vart trött mot slutet och ville dra mig framåt men då fick jag jobba med det och det gick ännu lite bättre.
 
Vi badade honom ordentligt och pysslade om honom efteråt och bara myste på innan det var dags för att säga gonatt och ge kvällsmaten. 
 
Lägger in lite nya bilder som vår skötare tagit under helgen :)



















Kommentarer
Postat av: Nicole

Duktiga ni är!! =)

2014-08-08 @ 23:05:57
URL: http://watto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback