Träning hos vänner

Träning 21/8 Team S

Vi åkte till vår tränares vänner igår kväll för att få komma bort hemifrån och träna. Shaman tyckte det var det roligaste på hela veckan verkade det som, Han gnäggade och pratade och tittade på allt och alla. De fällde träd innan vi började rida på granntomten och han tyckte det var så spännande så han tittade storögt och smög fram och tittade. Han hoppade som en fölunge över de nya hindrena tills han fattade att det var mer kul. Underbart att få träna bana och de var så trevliga människor där. Vi fick hyfsade språng och jag fick något litet stopp då jag slarvade på banan men sista rundan blev bra så nu ska jag bara våga galoppera också. Övning verkar ge färdighet och jag hoppas verkligen det blir bättre o bättre nu.

Hoppas alla får en trevlig helg trots det gråmulna vädret!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback