Mental träning och efterlängtat besök

Igår var en glädjens dag för oss. Vår vän och medhjälpare kom äntligen hem från sitt jobb långt bort. Både häst och ryttare var uppspelta och tyckte det var så underbart. Hon fick hjälpa mig att motionera grannens ungponny och vi kämpade dressyr och skuttade över lite små bommar. Vi tänkte idag köra lite mer markarbetspass med grabbarna.
 
Igår hade ridskolan ordnat en föreläsning med en mental coach. Helt fantastiskt. Han var riktigt duktig och underhållande. Vi fick sätta upp mål och hur vi skulle tänka för att nå målen. Jag fick bra hjälp ang min osäkerhet i hoppningen och hur jag ska försöka vända det till nått bra. Våga lita på mig själv och Shaman. Vi kan detta, vi klarar det. Vi är inte sämre än någon annan vi behöver bara lite mer tid. Det mesta ang positivt tänkande vet jag ju om men det är som att det glöms bort och man behöver ständigt påminnas om det. Så i kväll ska vi träna och se hur det känns, jag och några kompisar ska träna lite markarbete. Vår vän ska rida ungponnyn så det blir roligt.
Nu känns det som att jag har massor av ny och positiv energi.
 
 
 
Nu ska här övas :)
Min fina prins :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback