Träning hemma

Efter att ha övat ett par dagar på läxan så var det dags att boka tid hos vår hopptränare. Det komiska är att han sagt ungefär samma sak som vi fick höra på kursen. Vi har övat och tränade på det då vi red fram som vi gjorde då. Allt funkade riktigt bra. Jag var mer avslappnad än på länge, Shaman jobbade på riktigt bra. Var mot oxern jag ville trycka av honom ett par gånger så det ska jag öva på att inte göra. Räcket gick bra, en gång tvekade han och jag kunde känna det och lägga på lite ben o en dask med spöet så han vaknade till.

Bra känsla helt enkelt måste jag säga. Det kändes riktigt bra för första gången på länge. Nu vet jag vad jag ska jobba med och mot för att hålla kvar detta.  Bra samarbete helt enkelt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback