Lata dagar

Vi har det bra i sommarkylan. Vi gör absolut inte mycket. Kände att luften bara gick ur mig och hästen på sista tävlingen och valde att ta sommarlov. Det var det bästa jag gjort. Shaman är väldigt nöjd. Har mest ridit ute och kortare pass dressyr. Använt en bock och en mindre sockerbit för markarbete de få dagar jag ridit seriöst. Shaman är riktigt fin, mjuk och följsam. Skuttar på bra med sug mot hindret. Fantastisk helt enkelt. Då är det bara ett men..ja just det ryttaren. Har ingen inspiration eller lust till något. Jag vill inte, jag orkar inte. Är inte min häst jag är less på utan själva ridningen. Har inte lust att träna eller tävla. Kanske det kommer tillbaka. Så klart det gör det. Frågan är bara när. Vi ska iaf på kurs på torsdag för Andy Svärd. Ska bli spännande då vi var ett år tidigare och nu kan det sannerligen behövas. Känns som allt bara är oflyt för tillfället. Scuk och dubbelsuck. Så ja positivt tänkande är vad vi verklligen behöver. Mer jag kanske. Har vi tur får vi även ett ridpass vilket jag verkligen hoppas på då det är där jag verkligen behöver hjälp.
 
Hoppas alla har haft en bra midsommarhelg!!
 
Slött gäng!!
 

Slö pålle som myser i gräset
 

Lite allvar också men mest härliga skogsturer för tillfället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback