När allt försvann

Oh herre hur ska detta gå, jag har länge gnällt att min dator på jobbet varit så himla seg. Nu fick jag äntligen den utbytt och så klart vart allt bra meeeen alla lösenord försvann. Poff borta, puts väck. Jahapp geniet hur löser vi detta. Wifi kopplingen är kass här så jaa. Underbart. Så klart ska man ju inte surfa på arbetstid meeeen ;) Jag tycker det har varit så lätt att just uppdatera mina bloggar på datorn då det tar så länge för mig att skriva på telefonen men det är ju egentligen bara Facebook som jag inte kommer in på. Nåja det får vara så. Nu kanske jag inte behöver vänta flera minuter på att den laddar en sida.
 
Gårdagen gick till att träna lite utomhus på vår utebana. Det var så trevlig att min jobbarkompis E kunde hänga med och hon hjälper ju oss med Drutten nu någon dag i veckan. Shaman var sååå fin, han var lite på gasen men fick dämpa sig. Vi gjorde alla moment ur programmet och han gjorde allt så bra. Han blir dock lite väl taggad efter bytena så jag fick försöka bara dämpa honom men det blir bara så himla mycket bättre hela tiden. Det känns verkligen som att han börjar bli så stark och att där jag hade velat att  vi skulle vara i höstas där vi slutade är han nu. Jag är lite tvekande inför tävlingarna men samtidigt vill jag ju köra på nu då vi kan. Jag kan inte vänta men känslan är lite så att ska jag bli besviken igen för att det inte fungerar. Jag satsade verkligen allt och det gick inte, vi föll på målsnöret och missade kvalet. Ska jag möta den känslan igen nu. Nu vet jag så klart att tidigast till sommaren kanske men ändå. Han har inte kapacitet för de högre klasserna det vet jag men bara att sätta kvalet och få rida en liite högre klass hade varit roligt. Men den här resan har verkligen stärkt mig så mycket, det har gett mig så mycket tillbaka och jag har lärt mig så mycket. Jag har fått möjlighet att rida för några av de bästa tränarna i landet som har tagit oss framåt och dit vi är idag. Det kommer jag aldrig ångra utan snarare vara väldigt tacksam för. 
Idag står hoppning på schemat så jag hoppas verkligen att underlaget är liiite bättre än sist annars vette tusan vad jag gör. Det var mycket bokat så risken är stor men då rider jag ut i stället i snöovädret. Allt är bättre än det där. 
 
Hoppas alla får en bra torsdag :) 
 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback